/
/
Budúcnosť SEO smeruje k užívateľsky zameranému, etickému a technicky vyspelejšiemu prístupu

Budúcnosť SEO smeruje k užívateľsky zameranému, etickému a technicky vyspelejšiemu prístupu

17 apríla, 2024 @ 13:09
Nárast umelej inteligencie (AI) a strojové učenie vo vyhľadávačoch umožňuje lepšie porozumieť zámeru používateľa a poskytnúť relevantnejšie výsledky.

Google uprednostňuje skúsenosti, odborné znalosti, autority a dôveryhodnosť. AI ( ako ChatGPT ) formuje SEO tak, aby bol viac konverzačný. Pochopenie týchto trendov vám môže pomôcť umiestniť sa vyššie, generovať väčšiu návštevnosť a spojiť sa s potenciálnejšími zákazníkmi. Vyhľadávať generatívne skúsenosti (SGE) je vyhľadávací zážitok založený na AI spoločnosti Google. Keď sa tak stane, pravdepodobne zmení spôsob interakcie používateľov s vyhľadávacím nástrojom.

Pridať komentár
Komentáre
Źiadné komentáre
marvin
Pali Mrázek

Bio

Som developer webových stránok a tém pre platformu WordPress. Tvorím “kustom” weby s dynamickým obsahom v modernom dizajne. #save4web | by Pali Mrázek